De Bedrijfs-Inspirator

Achtergrond

Ik onderzoek waar jullie batterij van oplaadt

Kracht. In elke bedrijf, in elke projectgroep, in elke werknemer. Ik haal deze eruit als hij nog moet onderzocht, ik help hem te ontwikkelen als hij is gevonden. Ik, de bedrijfs-inspirator. 

Uit onderzoek blijkt dat factor persoonlijke groei één van de grootste motivators is, groter nog dan geld, status of macht. Dat maakt dat de wil van een bedrijf zich te blijven ontwikkelen mogelijkheid moet bieden tot de persoonlijke groei van haar medewerkers. Een belangrijke rol hierbij speelt de zelfkennis van die betreffende personen. Weten waar je talenten waarin je kan floreren liggen, maar ook je grenzen. 

De voorspelling is dat in 2030 één op de vier medewerkers een burn-out heeft of heeft gehad, dat alleen vraagt om een innovatieve aanpak vanuit het bedrijf naar haar personen toe: anders denken is de sleutel. Dit zal leiden tot anders werken en rust geven, wat haar werknemers veerkrachtiger maakt in deze fluïde samenleving. 

Puur zakelijk gekeken draagt innovatie bij aan de groei van een bedrijf. Nieuwe processen als een reeks producten en diensten kunnen opzetten om zo te blijven voldoen aan de veranderende vraag en behoefte van de klant. 

Ik als bedrijfs-inspirator ga op onderzoek uit met het bedrijf en/of zijn medewerker(s) middels creativiteit. Ik daag mensen uit zich buiten hun comfort zone te bewegen en zo hun eigen kracht te onderzoeken en ontdekken. Creatief bezig zijn is het middel waarmee we dit bereiken, individueel en in groepsverband. Samen brainstormen op onbekende manieren, ons op het gewaagde pad begeven met beeldende sessies, dat zijn manieren waarop ik dit zal bewerkstelligen. Het onontdekte bloot te leggen, samen. Jullie en ik: jullie nieuwe bedrijfs-inspirator.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.